Igen! Csatos üvegben tér vissza a legendás üdítőital

2019.07.14 12:33

A napokban dobja piacra az 50-es, 60-as évek ikonikus üdítőitala nyomán készült Bambit, a több mint 50 márkát menedzselő Unger and Partners. Az alapító és ügyvezető Unger Zsolt prémiummárka-specialista, eddig olyan sikeres brandeken dolgozott, mint a Kreinbacher, a Sauska, a Gere, a Vis Vitalis, valamint az Ilcsi.

 
A szakember az új projektről mindössze annyit árult el a Marketing&Media magazinnak, hogy a legújabb Bambi üdítőknél, meg nem nevezett megrendelőikkel közösen négy receptúrát alkottak meg.
 
Elmondása szerint ez egy craft üdítő lesz, amely az 1947-ben a Hazai Szikvíz és Üdítő Italok Üzemében született termék nyomán készül. Az édes ízét a gyümölcstartalom garantálja, tehát nincs utólag cukrozva. Botanical szódának van aposztrofálva a természetes gyümölcspermet miatt, a négy ízből az egyik pedig gyömbér- és borókakombináció lesz.
 
Unger úgy fogalmazott: helyi üdítőként lehet azonosítani és a napokban jelenik meg a piacon. A dizájn természetes lett, és véleményük szerint tökéletesen beleillik a legaktuálisabb gasztronómiai trendekbe. Menő és finom - értékelt.
 
A szocializmus korszakának ismert üdítőjét annak idején két és féldecis csatos üvegben forgalmazták. A Bambi 1970-ben szűnt meg, amikor a FÁJIV margitszigeti üzemében hozzálátott a Pepsi palackozásához és emiatt leállította az üdítőt gyártó gépsorokat.
 
Számtalan próbálkozás igyekezett azóta feléleszteni a márkát - de a siker eddig elmaradt.
 
Marketing&Media / napi.hu