Önnek van már biztosítása kutyasétáltatásra?

2015.03.20 18:17

A legelterjedtebb biztosításokon az árverseny miatt csökken a nyereség, a díjbevétel is alig növekszik, a biztosítók ezért új utakat keresnek. Magasabb megtérüléssel kecsegtető, különleges termékekkel próbálkoznak.

A nagy tömegeket érintő, hagyományos biztosításokon a biztosítóknak az árverseny miatt már alig van nyereségük, így nem meglepő, hogy az alacsony díjú, kisebb csoportokra szabott termékekkel próbálják növelni a díjbevételüket és javítani a nyereségességüket. A Magyar Nemzeti Bank (MNB) adatai szerint a casco-biztosításoknál a kárhányad tavaly megközelítette a 60 százalékot, a kötelező gépjármű-felelősségbiztosításoknál pedig a 74 százalékot is meghaladta, vannak azonban olyan szegmensek, például a szállítmány-, a kezesség-, a jogvédelem vagy az asszisztencia, ahol a befizetett díjak ötödét vagy még kevesebbet fordítottak a biztosítók kárkifizetésre. „A CIG Pannónia EMABIT réspiaci termékei olyan területekre fókuszálnak, amelyeknél önmagukban kedvező a kárhányad” – mondja Busa Zoltán vezérigazgató.

vg.hu