Több a mosoly a magyarországi üzletekben
Enyhén javult az ügyfélkiszolgálás színvonala Magyarországon- derült ki próbavásárlásos vizsgálatokból.
Eszerint a korábbival azonos arányban, a vizsgált esetek 93 százalékában köszöntötték a vevőket az üzletekben, és 51 százalékban ajánlottak valamilyen más terméket is. Javult viszont a vevőket mosolyogva kiszolgáló kereskedők aránya, 81 százalékra, a korábbi 79-ről. Világszinten összességében a vásárlók 80 százalékára mosolygott az eladó, 87 százalékukat üdvözölték, de csupán 52 százalék kapott javaslatot egyéb termék vagy szolgáltatás vásárlására - olvasható az összesítésben. Az üdvözlést tekintve a lista élére tizenegy dél-amerikai ország került, közülük több, például Costa Rica, Paraguay és Venezuela, 100 százalékos eredményt ért el.
mti.hu